Park Technologiczny SA

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Strona główna „Profesjonalna Obsługa Klienta”

„Profesjonalna Obsługa Klienta”

Szanowni Państwo

Park Technologiczny SA w Koszalinie zaprasza do udziału w szkoleniu „Profesjonalna Obsługa Klienta”.

„Profesjonalna Obsługa Klienta” to dynamicznie prowadzone, barwne szkolenie burzące stereotypy myślenia i zachowania w kontaktach z klientem. To dużo dobrej zabawy i warsztatów wspartych praktyczną oraz teoretyczną wiedzą, które pomogą zrozumieć, jak ważny dla firmy jest kontakt z klientem odpowiednio przygotowanego pracownika.

Umiejętność słuchania, odkrywania potrzeb klienta, pokazywania korzyści, jakie odniesie nabywając Wasz „produkt”, rozumienie komunikacji na poziomie werbalnym i niewerbalnym, to kluczowe umiejętności, które z pewnością przyczynią się do budowania pozytywnego wizerunku Waszej firmy i pozyskiwania coraz większej grupy zadowolonych klientów. Szkolenie zapozna również uczestników z podstawowymi zasadami etykiety zawodowej i pozytywnego myślenia, które mają duży wpływ na  samopoczucie pracownika i jego zadowolenie z pracy. A w takim klimacie klient czuje się dobrze, bezpiecznie i zawsze wraca, przyczyniając się ty samym do wzrostu dochodów pracodawcy. Świadomie budowane, pozytywne i trwałe relacje z klientem, oparte na wiarygodności i zaufaniu, to więcej niż połowa sukcesu każdej firmy.
Dlatego też systematyczne szkolenie pracowników to jedno z  podstawowych i niezbędnych działań, które przyczyniają się do sukcesów firmy na rynku.

 

Program szkolenia dopasujemy do Państwa potrzeb i oczekiwań. Szkolenie poprowadzi trener z dużym doświadczeniem „rynkowym” P. Mirosław Gojżewski: trener biznesu, coach, nauczyciel akademicki, negocjator, praktyk. Ponad dwudziestoletnie doświadczenie „rynkowe” (prezes, dyrektor handlowy, sales manager) w sprzedaży produktów (FMCG) i usług. Twórca kilkunastu autorskich programów z zakresu m.in.: sprzedaży „produktu”, obsługi klienta, negocjacji, etykiety zawodowej i pozytywnego myślenia.

Attachments:
Download this file (AGENDA szkolenia.doc)AGENDA szkolenia.doc[ ]24 Kb18.01.2013 12:21
Download this file (PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA.doc)PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA.doc[ ]22 Kb18.01.2013 12:20